onsdag 22 augusti 2018

helgen som varit

Min fina vän Jemine gifte sig med hennes prins i lördags. Ja som ni märker är det många bröllop på schemat just nu haha, men det är ju så härligt med massa kärlek!























På söndag for Benjamin tillbaks till dragsvik igen som vanligt, sjukt tråkigt då vi knappt hann ses under de knappa 2 dagarna han var här.




Så jag for ut till Esse skogar med några ur familjen för att rensa tankarna.. och det var så skönt! Sprang lite i slutet och den känslan var riktig härlig!












Imorgon åker vi söderut mot Åbo för att jag flyttar (!!) Vi kommer flytta in alla mina grejer imorgon och på torsdag finslipar vi lägenheten med Ikea besök och annat. Sedan på fredag så kommer Benjamins systrar ner och vi åker iväg med dem och Sofia mot dragsvik för att hämta upp Benjamin efter faneden. 
Sen kör vi upp igen och spenderar sista helgen i österbotten innan jag flyttar på riktigt på söndag. 

Ha det så bra alla fina!💕 Ni kommer nog få hänga med till Åbo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar