onsdag 20 januari 2016

Wednesday

Vet ni känslan när man plötsligt får så mycket att göra när det är just en sak man inte vill göra? Som idag har jag undvikit engelskaboken eftersom jag vet att jag måste pränta in 119 ord tills imorgon. Nu är det ju ändå engelska vi pratar om så det kunde ju vara värre.. men ändå.

För er som inte visste så har jag fått ett jobb😃🎉
Det var det som var det jag inte kunde avslöja tidigare eftersom jag var på arbetsintervjun igår. Gissa var? Mitt andra hem såklart! Friends&brgrs
Super nöjd och glad och väldigt förväntansfull.
Samma dag (igår) fick jag ut mitt omtagningsprov i finska och det gick så bra att jag blev chockad. Förstås var det samma prov men.. jag är glad ändå.
Igår var en bra dag då jag ännu till fick skrivit mera på min påbörjade bok.
Zara klippte mig också, men bli inte förskräckta.. bilden av håret hon klippte bort var ändast från min pannlugg😂

Idag har jag varit i skolan, plågats av huvudvärk hela dagen/kvällen, varit på sånglektion och senare for jag till simhallen med Jennie.
Nu lockar pll men det blir nog istället bakning med mamma och min kära engelskabok vid sidan om.

Hoppas ni har haft en super Onsdag, det närmar sig helg med stormsteg och imorgon kommer Fanny hem!😀
Hade bra. Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar