fredag 1 januari 2016

nyårsLÖFTEN

Nyårslöften. Eller ska man kalla det januarilöften? Haha.
De senaste åren har mina löften typ varit de samma. Äta hälsosammare, träna mera regelbundet, läs bibeln ofta, döm inte någon innan man känner dem, sprid inte rykten och var snäll. Nånting ditåt iaf. För det är så jag vill vara.
Ja alltså, det brukar oftast hålla en stund och sen genom året tvinar det mer eller mindre sakta bort.

Så i år tänkte jag sätta dit en till punkt jag inte har haft förr. Lova inte något du vet att du inte kommer kunna hålla.
Så igentligen kan jag inte ha nåra löften alls. Ifall jag inte kommer hålla dem. Lite komiskt i sig själv om jag inte håller ens det löftet, att inte lova något jag inte kan hålla. Haha. Vi får se hur det går😁

Huvudsaken är ju att man mår bra och att man känner att man duger.
Kram på er! Hoppas ni får ett väldigt bra år 2016❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar