tisdag 12 januari 2016

Night

Vet ni känslan... då man har skrivit ett blogginlägg, allt är klappat och klart.. och sen kommer det upp blogger har stoppats och man bara vill slänga bort apparaten man håller i och aldrig någonsin skriva mer??
Oh well, hade just en sådan vacker stund.

Idag började jag med gym kl. 8 på morgonen, fortsatte sedan med vanliga lektioner till 3. När jag kom hem kollade jag onetreehill och städa sedan efteråt.

På kvällen for jag med pappa till bönhuset på en bönestund. Vi samlades med många andra och bad tillsammans för ett gäng pojkar som hade krockat.

Finska studierna går inte framåt, på Fredagen har jag omtagning och jag bara hoppas på ett mirakel. Det är såna här gånger jag önskar att jag vore född i Sverige... eller varför inte USA?

Kom just ur bastun och nu kallar nog sömnen.
Godnatt från en trött marro.❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar