torsdag 7 januari 2016

23:59

2/3 prov avklarade för denna period. Eller.. om de är klarade vet jag inte, alltså godkända. Om jag har tur så är de men de kändes inte alls som att det gick bra. Imorgon har jag det sista och är väldigt nervös inför det. Det är biologi och jag vill väldigt gärna få bra vitsord i det.
Ni kan ju hålla tummarna för mig😉

Om det nu är någon som har missat det, Finland vann med 4-3 mot Ryssarna i gårdagens finalmatch! 😃🎉 haha.. som ni inte visste. Om ni bara hade hört mitt glädjeskrik när Kapanen gjorde det sista, avgörande målet. Det var snyggt.

Min lediga dag har gått åt till provläsning, familjen, matlagning plus lite serier med Fanny nu på kvällen. Jag har inte vågat mig ut på grund av kylan, kanske bara en ursäkt.. men en rätt så bra ursäkt.

Godnatt alla, sov gott❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar