onsdag 1 maj 2013

vappen

Oj, vad vi har haft kul, även fast det var kallt..Vi hade t.o.m vattenkrig med vattenballonger. Vi sprang på och skrek, haha..Hoppas ingen såg oss.
Kollade THE HOST när ja kom hem! lite ovärklig nog men den är så bra ;) 

Sen har jag läst på bige prov..funfun! Kan inte alls något, och vill inte få sänkt direkt. Men vem är taggad att läsa om hur många sälar det finns i österbotten när man firar vappen? Inte jag

Bilder, ALLA från EMMAS & EMELIES BLOGG! :)






in actiion





fiskmås! ha, jag kan en del biologi ändå ;)



oj, så fräch & fin man var!
Jag och Jennie var offer då jenna och jentti (haha jenna;) ) kastada vatten på oss..våttvått

Nåija, nu ska ni hade bra, håller er uppdaterade sen hur provet gick..vilket jag inte tror är glada nyheter..

Godnatt 



2 kommentarer:

  1. om du vill veta hur man kan ändra så att int rubriken å allt e me blå text så far du på ''mall'' å så står de typ live i blogg å under anpassa tryck på anpassa å där finns sen en massa greijs :)

    SvaraRadera
  2. Jo jagvet men har bara inte hunnit göra det ännu, men tack ändå! :D

    SvaraRadera