tisdag 21 maj 2013

Sunny Tuesday

Hejhej..bilder kommer nu från gårdagens cykeltur på 13 km, haha stolt! ;) Och senare idag kommer ett inlägg med foton från skolmusik. 




haha, nova var törstig och sara försökte ge henne vatten från en vattenflaska!

nova, helt slut efter cykelturen..även fast hon bara satt i korg


jag märkte helt seriöst att jag gillar att inspektera och fota fåglar! Kanske det blir en fågelskådae av mej ;) hahane


Fammo&Faffa e ju för söt

fin solnedgång!

försökte få denhär svanen på bild, men bara suddigt!

Nu ska jag se om pappa hinner komma med mej och köpa en telerfjonk, och sen blir det en modde läxa som jag inte riktigt längtar till..
Btw så lärde jag mej att landa och stå när jag tar handframvolt och volt igår typ på 5 minuter! jeeee ;);)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar