lördag 4 maj 2013

Blandat inlägg!

Konserten var riktigt bra! Och de var riktigt duktiga de som sjöng. Filmade när Elin, Julia och Sofia sjöng Turn your face. Vågar inte lägga upp den, Ifall de inte vill så..men ja, de är så bra! Fick heelt gåshud! Förståss var alla andra bra också..värkligen :) 
Från emmas & Memes blogg!

Finland vann mot Tyskland! noshit!? nemen var så taggad satt vi memes och bet sönder mina läppar och plötsligt med typ 3 minuter kvar elr nåt så tar vi Finnar hem segern..inte illa! Sen för sverige så gick det ju inte lika bra..



 Så idag då hittade jag perfekta byxor, tänkte inte så mycket. Prövade en storlek, tänkte att: dehär duger. så.. jag köpte. Inte värdensbilligaste att slänga iväg 50 € i slattrigt typ tyckte mamma men whatever. Sen när jag kommer hem prövar jag dem igen..Tänker att de kanske är för stora. Efter den här kvällen är de helt slattriga! Hatar lösa byxor. Så nu vill jag köpa nya en storlek mindre. Och ni bryr er säkert jätte mycket i vad jag har för byxor, men måste få dela med mej av min blåsthet ibland !


Jaja, en jättebra konsert, nu ska jag ta natten! Sovsött


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar