måndag 13 maj 2013

A Dream Is A Wish Your Hart Makes

Idag har jag hunnit med mycket! 
  • Skolan
  • Cykla hem
  • FICK MINA SKOR, 
  • Provade mina konfirmations & Avslutnings kläder
  • kollade hart of dixie 
  • Ut å spring med Jennie
  • Prata med vicki
  • Gjort läxor med Jennie
  • Solade lite med citron i håret 
  • Kollade klart hart of dixie 
  • Ut på en promenad med Nova
  • Och nu sitter jag här och käkar onyttiga saker med äckligt kletigt hår..duschen blir nästa!
ojoj, lite hög klack för mej, men jag är ändå så kort så blir inte igentligen lång med dem. Hoppas bara på att jag inte ska stiga snett och bryta foten! (fin fot i bakgrund!)

2 kommentarer:

  1. snygga! Vad kostade dom och hur hög är klacken och platån? :) fin blogg du har :)

    SvaraRadera
  2. 450 kr..så ungefär 52 €, klacken är 12 cm och platån är 5 cm :) Oj, taack! :')

    SvaraRadera