torsdag 17 maj 2018

sommarfrilla

Hej på er alla, hoppas att ingen av er kollar vilken tid jag vanligtvis skriver mina blogginlägg...men det blir ofta rätt så sent. Men till mitt försvar så är ja nog ledig imorgon!

Hur som helst. Idag har det varit en bra dag. For redan från morgonen till min kompis Lina som praktikerar som frisör, och hon klippte och färgade mitt hår. Det for verkligen från risigt trollbo till sommarfint och uppfräschat, en väldigt stor förändring! Och jag är såå nöjd med slutresultatet!









Annat än det idag har jag ätit och cafeat ute på stan med Sara, varit till loppis med några av syrrorna och kommigt hem igen för att börja baka inför studentfesten.

Jag och sara hade helt oplanerat råkat ha exakt samma kläder idag, helt sjukt 😂🙈

Nu ligger Benjamin brevid mig och snarkar, haha, får nog ingen sömn här inte. Ikväll inledde vi också grillsäsongen, vilket var supermysigt och gott!

Snart skall jag nog gå och lägga mig själv. Imorgon skall jag försöka få in ett träningspass innan håret skall fixas inför morgonkvällens studentfotografering.

Hadet så bra, godnatt! 🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar