torsdag 10 maj 2018

Soligaste dagen denna vår

Hej på er! Här har det varit lite tomt på senaste tiden.

Nu sitter jag på en terass och njuter av kvällssolen vid Benjamins villa. Vi är här med hans familj och alla jobbar på grunden till den nya villan förutom jag som ligger och läser inför urvalsprovet i Logopedi. 

Igår märkte jag att provet är nästa veckas tisdag, jag som trodde att jag ännu hade 2 veckor att läsa ...men icke. Nåja, jag får ta mig själv rejält i kragen nudå, för att ens ha en chans. 

Det har varit en så himla fin dag idag, solen har värmt mest vad den har hittills denna vår. Och även om jag jonbade fram tills 16:00 så har jag också fått ta vara på den och gå i klänning.

Snart åker vi väl hemåt igen och det skall bli så skönt att inte behöva sätta på något alarm inför morgonen, som jag har gjort de senaste 6 dagarna då jag jobbat. Nu ska jag och min överbelastade hand få vila i hela 7 dagar! 

Hela denna helg kommer vara i musikens tecken, då vi har övning på fredag och konsert på lördag! Kom till Nedervetil Gillestuga kl 15:00 eller 19:00 på Lördag ifall ni vill höra lite A capella 😄

Ni ska ha det så bra, vi hörs!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar