onsdag 23 maj 2018

en bra och skön dag

Jag steg upp kl 9 och halv 10 cyklade jag till jobbet.

Jag hade en kort dag och slutade redan 14, så jag åt därefter innan jag begav mig mot gymmet.

Cyklade till gymmet.

Ett efterlängtat träningspass. Nu när det har varit såå fint väder har det tagit emot att träna inomhus på ett gym, så p.g.a det och plus min lathet har träningen släpat efter. Men nu, nu kör vi!

Efter gymmet cyklade jag hem igen, badade Stella och fräschade upp mig själv också innan Benjamin kom hit. Vi grillade sen mot kvällen, så gott!

Tycker verkligen om denna kille alltså, kommer aldrig kunna beskriva hur starka mina känslor är. Och de blir liksom aldrig mindre. De bara växer. Och även om jag tänker att nu kan jag inte älska honom mer så står jag där nästa dag och inser att det kunde jag visst det.💕


Godnatt alla fina, sov så gott🌸

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar