onsdag 8 november 2017

Tjejmys

I Måndags samlades vi systrar och en av mina bröders fru, hos Adinas där vi hade en mysig kväll.
Vi sjöng mycket, kollade i dermosiltidningen och beställde därifrån, stickade och åt gott.
Så otroligt mysigt! 😍

I tisdags var jag med några tjejkompisar till Vasa där vi hälsade på hos några av våra vänner som studerar där. Riktigt trevligt, och dessutom blev jag lite mera van vid Vasas gator.

Idag slutade jag tidigt, for till Lina&Jonathans för att mata deras katt (sköter katten eftersom de är vid Mallorca), sen for jag till Adinas och där satt vi sedan i 5 timmar och gjorde ifolor böcker med bilder och jag gjorde även en canvas. Man kan verkligen sitta hur länge som helst med ifolor, det är så sjukligt roligt!

Nu sitter jag hos min älskling, vi kollar film och jag skall snart hämta upp Zara från Kokkola.

En bra start på denna vecka. Jag är glad, tacksam och mår bra. Jag hoppas att ni också mår bra,
Kram❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar