söndag 5 november 2017

Saknad och tacksamhet

Vill egentligen bara säga godnatt efter en skön men 'tyst-i-bloggväg-helg'.

På fredag jobbade jag och på Lördag och Söndag har vi haft körövningar inför 18.11 konserten.
Förutom det har jag spenderat tid med familj och vänner, besökt gravårdar och speciellt umgåtts med Sverigeborna som åker hem redan imorgon.
Hemskt hur mycket man kan sakna någon. Både såna som man inte ser så ofta, men också såna man inte kan se mera.
Mommo och Moffa- jag längtar till den dag då jag äntligen kommer få träffa er.

När jag och Benjamin kom hem till mitt idag efter körövning så var det 12 bilar parkerade på vår lilla gård,  och om inte förr så inser jag då hur otroligt välsignad jag är. Vi är. Jag är så tacksam. Jag älskar min stora, fina, kärleksfulla familj.❤

Ha en finfin vecka allihopa!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar