torsdag 16 november 2017

Nattfamlande

En sån där natt då jag inte orkar sova. Visst låter det konstigt? Inte orkar sova...

Så jag sitter uppe, läser, skriver, strosar runt på olika some-sidor och funderar på morgondagen.

Vet ni vad jag också har funderat på, att skriva en typ av självbiografi. Jag har så många idéer, men ändå är det något som bromsar mig. Jag är rädd att ingen vill läsa om mig.
Jag menar, som läsare så gillar jag när man kan relatera till boken huvudpersoner och känna att det är ju mig boken handlar om.
Så jag vet inte, vi får se.

Imorgon är det imorgon fredag och ja det kommer vara så himmelskt skönt med helg. Dock har jag mycket i helg. Ungdomssamling på fredag, övning och konsert på lördag.
Just det! Konsert. Frid.
19:00, Pedersöre kyrka, A capella kören Aglepta sjunger där för er en dryg timme. Välkommen!

Nu märker jag att jag endast famlar med ord och meningar. Så jag ska försöka sova nu, Godnatt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar