onsdag 6 september 2017

Min första MTB tur

Dagen började med ett benpass i skolans gym, med Benjamin. Sen löp skoldagen på som vanligt, slutade kl 3.

När vi kom hem lagade jag och B mat, vilket blev jättegott! (Om ni funderar vad den där grön-liknande smörjan är så är det något jag rörde ihop till pastan. Avokado, lök, vegansk matlagningsgrädde och kryddor - supergott!

Mot kvällen blev det fart på, när jag, Adina och Lina (två av min storasystrar) drog ut till Fäboda för en cykeltur i skogen.

Ca 10 km, x-mycket svett, miljontals rötter och stenar, stup och branta uppgörsbackar och två blåmärken senare, var vi i mål. Och det var så himla roligt, för att inte tala om den underbara naturen och fina vyer ute i skogen.😍

Jag har ägt min MTB cykel i snart 1 år, och jag har aldrig förut varit på en rikig MTB runda. Detta var sannerligen det, och flera gånger kommer det att bli.💪

Godnatt från en trött och lycklig tjej.❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar