torsdag 21 september 2017

M o l l y - g i n a t r i c o t

Hejsan,

Jag vill dela med mig av världens bekvämaste byxor.

Jag skulle nästan vilja påstå att jag hatar att prova byxor. Jag tycker inte t.ex. om byxor som är för skarpa, men vill inte gå runt i thights.. Och jag vet aldrig vilken nummer jag ska ha eftersom det är olika på alla byxor.

så därför är dessa byxor bäst, iaf för mig.

Byxorna jag pratar om är från Ginatricot och modellen Molly. Alex går minst lika bra, men dem är låga i midjan och jag gillar att ha byxor med hög midja så därför väljer jag Molly.

Jag har provat många olika byx-modeller och har nu konstaterat att dessa, från Ginatricot, absolut är dom bästa!

Ett litet tips sådär en torsdagseftermiddag till ära, haha.
Ha det bra❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar