söndag 3 september 2017

I a m b a c k

Här står det tomt. Jag tror att stressen och pressen inför studentskrivningarna är en stor orsak, plus att det annars också är en stressig period just nu. Med skolan, jobbet, kören aglepta och annat som jag borde göra.

Jag har fotat en massa bilder till bloggen, och tänkt ut olila saker att skriva om.. men livet har liksom kommit emellan.

Jag vet med mig själv att jag mår bra när jag skriver av mig, så nu kommer jag inte tillåta denna tysta bloggpaus vara längre.
Nu är jag tillbaka, kommer blogga varje dag, försöka iallafall.

Idag efter köröving (10-16 och jobbet 16-23:30) så kom jag hem till ett nystädat hus. Det var min lillasyster Zara som hade varit i farten, och jag tror inte att hon förstår hur mycket det betyder för mig.

Mamma och Pappa har varit borta sedan Torsdagen och det resulterar i stök.
Så ni kan ju tänka er känslan🙌🙌

Godnatt❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar