onsdag 23 augusti 2017

Fin kväll i balars och vänners tecken

Efter skolan idag så kallade jobbet strax efteråt. Jag jobbade endast 3 timmar (16-19) och sen kom Mia och Jennie hit. Så länge sedan vi var tillsammans alla tre, och oj vad jag har saknat det!

Det blir ju, tråkigt nog, lätt att man spenderar mindre och mindre tid med varandra när vardagen är så olika för oss alla tre, och att vardagen kommer är det ingen som kan påverka. Men att ta sig tid för att umgås, om bara några få timmar, det gör så mycket!

Att få skratta, dela med sig, skämma ut sig, och lite konstigare saker (som att gå ut i en fårhage, springa därifrån och snubbla. Eller att hoppa upp på balar och springa ut på fält för en snygg bild)
Det är värt guld. Ni är värt guld, och så mycket mer! ❤

Nu andas jag ut lite
Väskorna är halft packafe
Läxorna är gjorda.. halvhjärtat
Imorgon bär det av till Björkliden efter skolan.
Jag tror jag har allt på klart, tvekar, men säger godnatt ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar