onsdag 15 februari 2017

Valentine's day

Valentines's day, vändag, det är en fin dag. Jag tycker att vi borde fira den här dagen varje dag. Tänk hur många man kunde glädja då. Inte behöver man kalla varje dag för "valentine's day/ vändag, men man kunde iallafall göra goda gärningar. Om man har som mål att åtm göra en god gärning om dagen och verkligen göra det, då skulle vi tilsammans kunna glädja så många!

Men ja, gårdagen var riktigt fin❤ Benjamin bjöd mig på mat vid Kumars, vilket var helt super gott. Jag rekommenderar Bearnaise.

Sen var vi på bio och kollade La La Land. Filmen var så ärlig och musiken så fin. Och till dig som inte gillar jazzmusik.. det gjorde jag inte heller. Nu gör jag det, i alla fall mer än förut.

Ha en bra dag, alla fina. Njut av det underbara vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar