fredag 10 februari 2017

Ruka dag 4 -feber

Idag har jag inte varit i backen alls. Tråkigt på ett sätt, ja, men behövde det verkligen.
Igårnatt sov jag nästan ingenting.

Jag tror inte ni förstår hur ont det gör om ni inte själva varit med om det. Jag grät tills jag somnade och när jag mitt i natten vaknade så kom tårarna smygande fram igen. Man känner sig så hjälplös.

Så idag besökte jag en privat läkare här i Ruka. Han gav mig en ny antibiotika sort, örondroppar och en stark värkmedicin.
Det visade sig också att jag hade feber. 38.7 för att vara exakt.

Jag hoppas på medicinerna och ber att jag ska sova en natt utan värk och feber.

Imorgon är det sista dagen här. Jag kommer inte kunna ränna, men hoppas ändå på en rolig dag.
Hoppas ni mår bra, ta hand om varandra.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar