måndag 27 februari 2017

Helgen som varit

Fredag: Jag var med Jennie och Mia tills jag skulle hämta Benjamin från busstationen. Resten av kvällen tog vi det bara lugnt hemma hos mig.

Lördag: Jag jobbade 12-20 och därmed försvann chansen att få vara ute i det otroligt fina vädret, vilket var synd. Men efter jobbet for jag till Norrby, där vi bara tog det lugnt.

Söndag: Vi vaknade och var ett varv till Jeppis. Sen tillbaks till Norrby för att skrinna. Sen så spenderade vi söndagskvällen med Mia och Jennie i Jeppis.

Måndag: Idag.
Jag överraskade B med morgonmål på sängen.Vädret var på vår sida. Vi var en sväng till stan där vi var på café och jag köpte byxor. På bilden nedan ser ni de två byxorna jag köpte. (ps. Jagvet, lite galen var jag, och köpte hänglsabyxor).

Senare på kvällen for vi ut med hundarna vid Benjamins, eller vargara som jag kallar dem. Det är siberianhusky hundar. Vi åkte med sparkkälke efter hundarna som drog oss genom Norrby, väldigt roligt. Sen körde vi med snöskoter på lindor där runtom. (noteta: vi. Jag körde också.)😉

Det blev ett lite längre inlägg men nu säger jag godnatt, sov gott.❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar