onsdag 22 februari 2017

Hejdå och spa

Idag förde jag Benjamin till bussen som han skulle fara till Vasa med. Vi tvåor har nämligen prao och B ska då ha sin prao i Vasa. Själv är jag i ett lågstadie och följer med en speciallärare.

Även om det bara är några få dagar jag inte kommer att få vara med dej Benjamin, så känns det inte roligt att vara ifrån dej.

När man är så bortskämd att få se varann varje dag, i skolan, så känns dehär kommande dagarna väldigt långa. Det kanske låter löjligt, och visst.. säkert är det nyttigt att vara ifrån varandra. Men hur som helst så är inte roligt att säga hejdå. Så är det bara.

Min klänning kom annars idag! Hade beställt en till Adina och Daniels bröllop. Och vet ni vad? Den passade och jag älskar den. Inte ofta det händer när jag beställer, men nu var det kärlek vid första ögonkastet!

Kvällen spenderade jag med Fanny. Vi gick på loppis och jag köpte ett par urcoola byxor. Sen unnade vi oss lite krimskrams och hade hemma-spa med det vi köpt.

Godnatt alla fina!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar