söndag 4 december 2016

Pepparkaksbakning

Idag har det varit en riktigt skön lördag, även om jag varit lite sjuk.
Som jag redan sa så bakade vi pepparkakshus, vilka sedan går att diskuteras, men det var iaf jätte roligt! Jag minns inte att jag skulle ha byggt ett någonsin förut, vilket är helt sjukt. Säkert när jag var liten men inte på väldigt länge.

B kom hit en 10 tiden ikväll efter att han hade varit på någon konsert. Alltid lika roligt att träffa honom❤ Det är nog förunderligt det här med kärlek.. Tänk att man faller för en person som faller lika mycket tillbaka. Hur bra allt stämmer överens tillslut och hur lycklig en person kan göra en. Jag är så lyckligt lottad😊

Benjamin åkte nyss hem och imorgon kallar jobbet, så nu säger jag godnatt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar