onsdag 21 december 2016

Julfester

I måndags hade personalen på friends&brgrs i Jakobstad julfest. Vi åt så god mat(dock inte burgare), hade roligt program och fick fina diplom och julklappar. Bästa kollegor, helt klart!

Sen till en lite mindre rolig grej. Vet ni hur nervös jag är! Imorgon fyller marro 18, det betyder att jag kör upp. Igår var min sista lektion och ni skulle bara veta hur dåligt det gick. Stressig tid att vara i stan och det vimlade med folk!

Men ja tänker så här att jag bara måste andas och ta det lugnt, för köra ja det kan jag. Jag måste bara tro på mig själv så jag inte hamnar i panik och hjärnan slutar fungera.

Idag ska jag iaf ha kul. Julfest i skolan och sedan har vi övning inför julkonserten i Kronoby kyrka med Aglepta.

Ha ett skönt jullov allihopa! ❤❤

2 kommentarer:

  1. Ett tips till körprovet är att köra Sakta! Det gör man ju hur som helst i bilskolan men jag menar verkligen sakta, speciellt i korsningar. Jag riktigt sölade fram och svängde på huvudet extra mycket åt båda hållen vid korsningarna. När man inte har fart opå så känner man sig dessutom lugnare själv också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Ja, att köra sakta gjorde nog mig lugn. Så pass lugn att jag klarade det! Tack😃

      Radera