måndag 19 december 2016

Julmiddag och työ

På lördag var vi på julmiddag till punsar bönehus. Där var salen fylld med 273 ungdomar plus servitörer. Vi fick god mat, trevligt umgänge, roligt program och en fin fin julstämning.
Jag, Benjamin och några vänner sjöng också, vilket gick helt bra med tanke på att vi endast hade övat tillsammans 2 gånger.

Benjamin spelade också trumpet och oj vilken mäktig trumpetist jag har till pojkvän, jag bara får gåshud över hur stolt jag är över honom och är så tacksam att han är min.❤

Ikväll har jag jobbat så hur morgondagens finska prov kommer gå är sedan en annan femma. Förutom provet är det också annat på gång. Planering till julfest i skolan och på kvällen har vi friends julfest (och sen har jag å b också varit tillsammans i 3 månader 😉)

Nu lägger jag provet och allt annat i guds händer och säger godnatt till er alla. Sov gott! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar