onsdag 11 maj 2016

Sångexamen

Idag har jag haft fyra lektioner, sen for jag ut på en länk på sista hålpasset. Det blev en väldigt kort länk efterföjld av lite bollspel och knäböj utanför skolan.. men det var iaf något.
När jag kom hem grillade vi kött och åt, super gott!
Sedan for jag iväg för att ha min sångexamen. Det gick ut på att jag sjöng 4 låtar utantill, 3 med mick och 1 utan. Där satt då en sångpedagog och lyssnade. Hon gav mig sedan feedback och betyg! Det var väldigt givande och roligt.
Kan bara säga att jag och mamma firade med glass efreråt 😉

Nu efter att jag äntligen har kunnat slita mig från en ny bok jag är uppslukad av ska jag hoppa i badkaret.

Imorgon går nästan hela skoldagen åt till att sjunga med Timbre i Karleby statskyrka på lunchkonsert.

Godnatt alla fina och sov gott! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar