torsdag 19 maj 2016

"Råkat" beställa

Idag har jag haft 3 hålpass i skolan eftersom jag inte hade prov idag. Skönt så. När jag kom hem lagade jag mat och började sedan städa. Nu var jag nyss på en länk med pappa och hundarn och snart kallar duschen och sängen.

Vet ni vad jag har gjort?

Jag har "råkat" beställa lite mysikprylar från thomann.de. Det var lite konstigt system på det hela och vips så var det beställt. Nåja, egentligen var det bra eftersom jag då inte hann ångra mig.
Sen köpte jag också ett kamera stativ från FB loppis för en billig peng. Så inom 5 dagar har jag en bra mick, högtalare, mixerbord, kablar, kamera och stativet för att göra bättre kvalité på olika covers. Det ska bli så roligt! 😃

Imorgon är det fredag och jag ska i jobb, men bara till 22:00.
Längtar till lördag, då blir det lite äventyr ute på sjön. 😊

Hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar