tisdag 31 maj 2016

Förkylning och varmt väder går inte ihop

Det har varit så mycket sommarvärme och så himla vackert väder de senaste dagarna, så bloggen får lida lite eftersom jag inte vill spendera tiden framför skärmen.

4 dagar kvar i skolan. F y r a dagar!! Förstår ni det? Längtar så till ungdomssamlingen vid pörkenäs på skolavslutnings lördagen. Jag rekommenderar starkt år er att komma dit, där är det så härligt! Där b.la. sjunger man, spelar spel och har volleyturnering, andakt, grillning, bastu och sim och träffar nya kristna vänner.

Idag efter skolan låg jag ute i solen och läste till historia provet som jag har på fredag.
Der var så varmt men dock inte så bra med min förkylning. Varmt väder går liksom inte alls ihop med förkylning.. usch! Jag vill ju vara ute hela tiden nu, men då känns det som om det bara skulle bli värre. Jag hoppas att jag har fel.
Ikväll var jag och spela volley i nästan 3h vid svanen, med ett härligt gäng ungdomar. Vi hade det jätte roligt! 😊

Imorgon har vi keikka med sånggruppen timbre för Ådalens skola.. får se hur det går med min förkylning.

Nu säger jag Godnatt! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar