måndag 16 maj 2016

P r o f e s s i o n e l l

Godmorgon alla fina! Här bloggar jag ifrån bussen som jag var väldigt nära att missa imorse, eftersom jag vaknade 06:55 då jag egentligen måste vakna 06:00.
Jag vet inte vad ni tycker om att jag bloggar nästan bara från mobilen mest helatiden. Det kanske inte är så professionellt att göra så men min blogg kanske inte är så professionell?.. (jag googlade nyss för att få stavat prefessionell på rätt sätt. Sedan använde jag det tre gånger efter varann.) Väldigt professionellt. (Fyra.)

Oj stackars er som måste dras med mig denna morgon! Jag är på super humör 😃 Jag har full dag och sedan hämtar fanny mig så far vi till Kokkola en sväng.

Denna helg har varit bra. Jag har jobbat en del och sedan varit på Bosund möte. Nu hoppas jag bara på bättre väder framöver!

Ni ska ha en skön Måndag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar