onsdag 3 februari 2016

Sjuk?

Jag känner dammet och det där evigt kittlande en aning i min hals. Jag kan inte andas om jag stänger min mun. Hela kroppen känns trött och slut. Huvudet värker och är tungt. När jag sjunger låter jag mer som en man i 40 års åldern än som den 17 åriga tjej jag är. Jag övervägar att skippa gymmet i morgon.
Jag gissar att en förkylning är på väg. Eller den har nog redan anlänt.

Jag försökte förhindra den. Jag klädde mig varmt (tror jag) och jag drack té med honung. Vad mer borde jag ha gjort?

Till lite andra (positiva) saker som hänt; låtskrivarkursen var givande och intressant, Adina fick med mig ut på en promenad, jag skrev 2 kapitel till boken och nu (för en gångs skull) går jag i säng innan 23:30.

Godnatt nu alla fina. Hoppas ni hålls friska!😊💪

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar