onsdag 3 februari 2016

~ About the books that can't even be described as extraordinary~

Hej på er! Denna Tisdag ha gått snabbt. Efter skolan läste jag ut mitt perfekta liv av Sarah Dessen.
Alltså.. jag har typ inte ens ord. Det är det jag brukar ha. Ord och ord i överflöd. Men när jag blir såhär "tagen" av t.ex. en bok, då räcker inga ord till.
Inga ord kan beskriva. Inte ens extraordinär.

Om ni inte har märkt det, så är jag en bokälskare. Haha.
Jag tror ändå inte att ni skulle ha missat det.

Amanda, min kära vän och kusin, fick sitt körkort idag. Självklart skulle det firas. Med mcDonalds, vad annat liksom? Vi körde sedan på och pratade, en sväng till Esse och sedan hem. Det här är roligt.

När jag kom hem beställde jag blixtsnabbt hem 4 nya böcker. 3 av Sarah Dessen och 1 av Karen Kingsbury. ❤

Nu måste jag sova.
00:01. Vad är felet med mig egentligen?

Imorgon väntar iaf en rolig dag som inkluderar en låtskrivarkurs vid musikhuset.
Godnatt! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, boken leaving minns ja va jättebra!! 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa de kan ja tro!:D Älskar Karen Kingsburys böcker och gillar verkligen att läsa då de handlar om Bailey! :)

      Radera