söndag 14 februari 2016

Jag hoppas att ni alla har haft en bra och mysig alla ❤:ans dag! Jag hoppas att ni vet att ni är älskade just så som ni är, för det är ju det ni är. Av någon.
Ta vara på sådana människor. De betyder världen. De människorna behöver uppskattas på så mycket flera dagar än just denna vändag.

Denna helg har varit bra! :)
Vi har haft tjejkväll och sovit vid Amandas villa, jag har jobbat på lördag (det var faktiskt roligt) och senare på kvällen till lighthouse. Idag, söndag, har jag varit på Bio med några vänner och umgåtts med familjen😊

Jag har prov imorgon. Det är Engelska, men ändå.. svåra ord och uttryck som endast är konstiga.
Sitter uppe och äter choklad och läser nu med Fanny och Zara när vi egentligen borde sova.

... I have a really exiting thing to share with you guys someday soon. 😃
Godnatt❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar