mÄndag 28 september 2015

Helgen

..har varit riktigt bra😊

På lördag var det ju Ungdomssamling vid Risöhäll och det var riktigt bra! Roligt hade vi efteråt också, vi lekte Gambia där när "programmet" var slut.
När vi kom oss därifrån for vi till korvgörans efter hämtmat. Jag har inte ätit där på evigheter så det var väldigt gott!

Idag har det varit en provläsningsdag. Men jag har varit lat med läsandet och varit lite små deppig över hela provveckan som ännu inte är över.

Jag har spenderat söndagen med geografiboken och familjen, lilla Max  hittade också hit.
Idag har det varit en "sakna-alla-bortflyttade-dag" och en "sakna-usa-folket-dag" och usch vad det är jobbigt att sakna någon. Har också saknat mallorca, Spanien och värmen där.

Men längtar till nästa helg. Då kommer i alla fall Fanny och Herman äntligen hem, då det också är lovsångskväll. Längtar sjukt mycket till nästa helg!

Avslutade helgen med bubbelbad.
Nu ska jag börja sova så jag är utvilad imorgon. Haha. Ja kan ju pröva iaf.

Godnatt😊❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar