tisdag 29 september 2015

15:59

Vet ni hur snabbt tiden går? Iaf för mej känns det så i gymnasiet. Dagarna flyger fram och vips så är det Fredag. (mycket väl medveten om att det bara är tisdag idag men ändå.)

Veckorna flyger de också och vi har endast en dag kvar innan första perioden är finito.
Hur skönt??

Kom just hem från skolan där vi idag hade mysdag (KG:s taikona) och nu ska jag laga mat innan jag börjar läsa till religionsprovet som jag har imorgon. Träningspasset ska jag ha som en läs-paus så jag orkar.

ps. vet ni hur fin himlen var imorse??
En positiv grej med att stiga upp 6.
Vet inte varför de är så olika även fast det bara var några minuter emellan dem.. för här finns inget filter på ska ni veta, mäktigt är det ända filtret.

Ha en fortsatt bra dag 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar