onsdag 16 september 2015

Godnatt på er.
Klockan börjar ticka midnatt så jag borde redan sova. Men det gör jag inte eftersom jag och Adina kom hem riktigt just från Evas där vi har haft Alskogs tjejkusinträff ikväll 😊

Hinner inte skriva mer nu om jag inte vill försova mig imorgon så sov gott, god natt!😊

(bilden av det söta paret är mina morföräldrar för ca 50 år sedan.
Åh, vad man kan sakna någon som man aldrig ens träffat. Det är som ett tomrum som aldrig kommer bli ifyllt. Ett tomrum av mormor och morfar och jag kommer aldrig att få veta hur det känns med tomrummet ifyllt. Hur det skulle kännas att ha dem här.

Med kusinerna från Alskogs- släktet håller vi på att ordna ett "minnestillfälle" och nu har vi lärt oss en massa saker om deras bakgrund som vi med hjälp av deras vänner har fått reda på.

Det känns som att jag känner dem även fast de dog långt innan jag föddes. Jag känner igen mig själv i beskrivningen av dem och det gör mig glad.
Jag saknar dem
- även fast jag aldrig träffat dem.)

Jag skulle göra nästan allt för att få träffa dem på jorden.
... så det jag vill säga åt er ikväll är att ta ingen, och då menar jag ingen, förgivet.
Kom ihåg att de är i ditt liv av en mening, inte en slump.
Så tacka för dem.
Mer än vad du orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar