måndag 23 februari 2015

Online shopping, långpromenad och slapp.

Började denna dag med ett rejält morgonmål och en promenad med hundarna. Var själv hemma så det blev bara slapp efter det, sen kollade jag också en film.

Åt lite mat och gick ut igen på en promenad, med Jennie. Vi gick nästan ända in till stan och pratade om en massa saker.
När jag kom hem slappade jag igen och shoppade online med syrran.

I morgon blir det tidig väckning, klockan 9 kör vi till kokkola jag, zara och mamma. Lite små shopping där också. Jag börjar snart ligga på minus, eller med pengar jag lånat av mamma och pappa så ligger jag nog redan där och skvalpar. Väntar på att sommarjobbet börjar så jag får lite mera inkomster!

Nujust sitter jag upp med Zara och surfar, det kanske blir ännu en film innan vi lägger oss. Ni kanske tror att jag har någont större problem eftersom jag hela tiden kollar film, men det är nog bara i brist på annat. Ifall att jag vore trött så skulle jag gå och lägga mej. Men nu har ju jag tyvärr fått den gåvan att vara nattuggla, so that's not an option.

Godnatt till er som är smart nog att sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar