måndag 2 februari 2015

Här borde det vara en fyndig rubrik, men jag kände mig för okreativ.

Det här blir tredje gången jag skriver detta inlägg så om jag låter uttråkad så vet ni varför.

Första PRAO dagen avklarad. Tiden bara flög iväg och jag hade aldrig tråkigt! Sen började ju jag 10 också, kunde inte bli mycket bättre.
Musikteorin på kvällen sen var ju inte riktigt lika rolig men det går att överleva en timme.

Tränade också, ett träningspass som gick så snabbt att det nog inte räknas som träning. Men roligt var det.
Var också en sväng i bastun innan jag nu ställer mig i säng.
Kommer ändå inte somna på ett par timmar eftersom jag verkligen vill sa ut boken jag håller på med nujust.
Kan helt enkelt inte slita mig från den.
Okej, det kan jag ju egentligen eftersom jag sitter och skriver detta för tredje gången nu men ni kanske förstår min poäng.

Idag har det varit en bra dag, men vi kan väl skippa ordet måndag? Jag tycker det klingar en negativ ton över det hela.

Godnatt alla fina, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar