söndag 2 mars 2014

Sitter uppe med Zara nu, klockan är så pass mycket att jag borde sova. Har haft en helt kul kväll nog, vi var vid Jennies med alla andra (: 
När jag kom hem fick jag någon slags rus med frågor i huvudet och nu kan jag inte sova på grund av det. Vet inte ens vad frågorna är, men dom ligger och svävar i luften och jag kan inget annat än att ligga och tänka på frågorna som jag inte ens vet vad är. 
Ja, nu låter jag rabiat, men måste faktiskt just börja skriva en ny novell eftersom jag hade en massa ord som jag behövde få säga, men vem pratar med sig själv halv 2 på natten utan att verka helt konstig? xD 

Inatt ska jag och Zara sova i Fannys säng eftersom hon är bortrest till Isosyötä, bra så jag inte behöver sova själv haha! :) Nu ska jag dricka oboy och äta något, sen skriva av mej det sista..ojoj haha. Godnatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar