onsdag 26 mars 2014

10 FAKTA

Hej! Har kollat serier sen jag kom hem, var ut och gå en sväng och så hann jag och sköta en stund också :) Nu ska jag beställa några mobil skal med pappa och sen duschen före jag går och lägger mig. Men jag såg det här på bland annat Jennas blogg och tänkte att varför inte? haha^^ Så nu ska jag försöka komma på 10 fakta ni kanske inte visste om mej ;)

1. Jag växte upp i Västerby, bodde där typ halva mitt liv.

2. Jag gick två år i förskolan, så jag går en årskurs efter nu också.

3. Jag är bra på att ta initiativ när ingen annan gör det.

4. Mitt drömyrke skulle vara psykolog, PT, eller nåt med akutvård och på sidan om det författare.

5. När jag tränar gillar jag mest knäböj, bänkpress och marklyft.

6. Jag tycker om att diskutera saker, konfrontera eller att prata helt enkelt.

7. Jag har aldrig sett min mormor eller morfar.

8. En dröm är att få en bok publicerad av något förlag.

9. Jag är rädd för nya saker men ändå gillar jag att göra något spontant (?)

10. Ibland kan jag mer än jag tror 

Så där har ni ett par grejer om mej, säkert visste ni redan en del men ja.. nu ska jag göra det jag skulle. Och sen godnatt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar