tisdag 25 mars 2014

GladTjej

Matilda, min lilla tjej har fyllt hela 7 år. Var till stan efter sång&teori med henne och mamma och shoppade lite smått. I morgon är det en helt vanlig dag men på torsdag ska jag till sursik på nån elevkårsdag typ? Så det ska bli lite skoj nog. Helgen ser jag också fram emot, har lite planer med mina fina vänner. Mitt liv känns helt bra nu ändå och jag är på något sätt riktigt glad och positiv hela tiden tycker jag haha. Men det är väl bra hah? Nu ska jag kolla OnceUponATime hade :)

4 kommentarer:

  1. Har du pojkvän? Hur gammal är du? Sjukt snygg:) va ska du göra i sursik? Vad heter pojkarna ni bruk vara med? Knr int de men sjukt fin:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej nu har jag ingen pojkvän. Jag är 15 år men fyller 16 ännu i år haha ;) Nå om jag ska vara ärlig så vet jag inte..nåt med elevkåren haha. Samppi, kevin, willi, david, jaape, isak, simmi och ibland de andra kållby pojkarna :) Haha ojdå, tack så myki :D

      Radera
  2. Hade int du å isak nåt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo de hade vi, men allt har sin tid. :)

      Radera