måndag 9 oktober 2017

Helgens h ä n d e l s e r

Hej på er, hur har er helg varit? Min var iallafall super. Har hunnit med mycket och det negativa är nog det att helgen är så kort. Imorgon tillbaka till skolan igen, men med endast 1 lektion så ska väl det också gå riktigt lugnt 🙈

I fredags jobbade jag och sen for jag till min älskling som hade några kompisar på födiskafaffe.

Sedan på lördagen när vi vaknade for vi ganska snabbt till Kokkola. Där köpte vi lite kläder och andra små saker (visar på bilderna) och sen till Benjamins igen där vi lagade mat.
Vi ställde oss och for iväg på förlovningskalas och efter det for vi till en av mina vänner för att träffa kompisar som vi inte hade sett på väldigt länge.

Imorse när vi vaknade hade mamma lagat vofflor som vi avnjöt och efter det for B hem. Jag har endast strosat runt hela dagen, gjort olika sminkningar på mig själv och syrran.
Mot kvällen for jag igen till Benjamins där vi bakade, träffade hans familj som har varit borta över helgen och sedan kollade vi Black list.

Jaja, mycket prat. Grattis om du orkade läsa allt. Borde sova nu men babe har fått mig hoocked on Parlamentet och jag är typ beroende nu, så jag tippar att min natt kommer bli kort.

Jag hoppas att ni iallafall får en skön nattsömn, godnatt❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar