torsdag 27 april 2017

Lyxar till Onsdagen

Jag kommer inte ens nämna vårt deprimerande väder. Bara några ord.
Fyra veckor till sommarlov.
Kolla ut.
Just det.
Det är hemskt.

Okej, nu för att lyfta upp allt så lyxade jag Mia och Jennie till kvällen vid Mias villa. Vi badade bastu och åt gott, pratade och avslutade kvällen med senaste pll avsnittet.
Mina tankar;
om du inte ännu har kollat pll: Börja aldrig
Om du kollar pll: visst är det sjukt bra?!

Annars idag har jag varit på volley från morgonen, biologi och engelska och sen avslutade jag & B skoldagen med ett gympass.
Efter skolan var jag på ett riktigt trevligt möte till friends, och efter det åt jag där.

Marros daily frenkku tips!
Testa vårt nya Brioche bröd! (Ägg&smör)
Portobello brgr är super god, tillsätt bara en biff om du vill ha kött också!

Bilderna från Benjamins är när vi fixade om lite i hans rum i måndags.

Nu ska ni alla ha det riktigt bra, vi hörs!

💟 kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar