måndag 3 april 2017

Det är okej

Idag har jag varit slapp.
Men det är helt okej.

Provet skrev jag flummigt eftersom jag var så trött, men nog är jag godkänd.. så det är också okej.

Efter skolan kom jag hem och gjorde i princip inget annat än kolla serier, men det är okej för jag har stegring. Även om jag inte skulle vara sjuk, så skulle det vara okej då också.

Kl. Halv 9 for jag ut på en promenad med Elsa, mitt äldsta syskonbarn. Vi gick i en halv timme, lite mer, och det var så skönt att komma ut. Att få andas in den friska luften, det behövde jag.

Denna vecka har jag som mål att bli frisk. Det innebär att jag ska sova tillräckligt, äta bra och inte träna varje dag, förutom en promenad eller så. För inte skadar det ju att röra på sig, men ett hårt gympass skulle nog bara förvärra min förkylning.

Ha en skön vecka mina fina bloggläsare❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar