torsdag 20 april 2017

Konstiga nattvanor och 7 månader

Oj, vad jag borde sova nu. Jag borde egentligen ha sovit i 3 timmar redan, om man ska följa de kloka råden som säger 8 timmar sömn per natt. Men det blir alltid såhär för mig, sitter uppe med massor som ännu måste göras, och det tar tid.

Då kanske ni funderar vad som är så viktitgt, och det kan jag inte riktigt svara på, eftersom jag inte vet själv varför det tar sån tid.
Gymkläder ska packas, skolväskan ska packas, håret ska flätas, rummet ska städas (ja, jag kan inte somna innan rummet ser ut för något iaf) och sedan sånt småfix som att hämta vatten till natten (ja, jag kan inte somna utan att ha ett vattenglas nära mig) och t.ex. välja kläder inför morgondagen.

Nu känner jag ändå att jag måste ge upp, även om jag bara kan checka av flätat hår och vattenglas. Resten får jag fixa imorgon när jag vaknar.. hehe, stress.

Idag har jag och Benjamin varit tillsammans i hela sju månader! ❤ Wau, vad tiden går fort. Eller ja, om du som läser detta själv varit tillsammans i 4 år eller gift i 30 år så kanske inte sju månader låter så jätte länge, men för oss så är det det.

Sov gott och godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar