söndag 30 oktober 2016

Intensiv men rolig helg

Gokväll på er från en trött men glad Maria. Hela helgen har gått åt övande inför julkonserten och inspelning av nya psalmer.
På fredag efter skolan for vi med några från skolan till pedersöre kyrka för att banda in två nya psalmer för nya psalmtillägget till yle. Efter det hade vi övningshelg med aglepta.
På lördag hade vi övning från 10-17 och också ett uppträdande. Efter det kom Benjamin till mitt och vi var nu här en stund, tog det lungt och sen for vi till Risöhäll på kalas.

Idag hade vi övning från 11-13 plus höstmöte. Så ungefär någongång vid 3 tiden var vi klara och jag och B for till hans.

Som jag redan sa så har det alltså varit en intensiv, fullspäckad helg med härliga julsånger och trevliga personer.

Nu drar provveckorna igång från imorgon; så jag tar ett djupt andetag, intalar mig själv att det komer gå bra, knäpper mina händer och ber en bön.

Godnatt.❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar