torsdag 13 oktober 2016

Balos beach

Oj vilken lång dag det varit! Vi har skumppat fram på väldigt stora vågor under vår resa med båt till Balos beach och sen till Gamvoúsa ön. Stranden var väldigt vacker och omringades av höga, mäktiga berg. Och på ön gick vi upp till ett kloster som var byggt under 1600-talet. Klostret var byggt väldigt högt upp och för att komma dit måste vi gå hela vägen upp, och några smidiga trappsteg fanns då inte.
Jag har varit och är helt sjukt trött efter allt gående och jag hör ännu vågorna som smäller mot båten. Jsg kommer nog känna hur det bränner i benen imorgon antar jag 😉

Imorgon är vi ännu här under dagen men sen mot kvällen tar vi bussen till flygplatsen. Vi kommer alltså att landa i Helsingfors under natten till Lördag.

Nu måste jag faktiskt sova om jag ska orka upp imorgon. Godnatt alla fina❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar