onsdag 29 juni 2016

Det är bra nu

Denna skrivande tjejen är väldigt lycklig just nu. Idag har jag varit hela dagen i Kokkola med mamma och pappa. Därifrån fick jag med mig hem lite småsaker... men framförallt min nya cykel! Har så länge tänkt köpa en mountenbike men det har aldrig blivit av p.g.a olika orsaker. Men det var så skönt att bara sätta den på cykelställningen och köra hem med den. Och väldigt bra service fick vi också!
Sådär annars så är jag också väldigt lycklig överlag nu. Vet inte varför..men det är väl bra antar jag..😂
Allt känns så bra just nu. Sommar och allt. Ja, det är nog bra nu.

Väl hemma for jag och spela volley med ett gäng ungdomar som brukar spela vid Svanen. Efteråt körde Mia hem mig och nu sitter jag och äter kvällsmål efter att ha sett en rätt så rolig film.
Imorgon blir det tidig väckning eftersom vi har ett litet skolningstillfälle vid f&b från morgonen.

Nu hoppar jag i duschen och sen blir det godnatt. Hade gott! 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar