onsdag 26 augusti 2015

SPOTLIGHT

God mat, (mango house😍😍😍) bra sällskap och nödvändiga köp.. tja, vissa cafébesök var väl kanske lite mindre viktiga menmen😉
Idag har jag låtit mig själv slappa, för det är ju ändå lill-lördag och allt.
Ingen träning alls, min kropp var helt slut från gårdagens träning..
..och det är helt okej att slappa ibland faktiskt.

Tillåt dig själv att slappa ibland, det mår vi bara bra av.
Med slappa menar jag inte att du ska sitta hemma och kolla serier eller att ligga i soffan med 5 godispåsar..

..Gör bara något du tycker om att göra.. och det måste inte heller vara den sporten som bränner flest kalorier eller att äta en socker och mjölfri kaka. Gör helt enkelt bara det du tycker om att göra😊

Efter dehär visdomsorden ikväll säger jag Godnatt och sov gott!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar