torsdag 27 augusti 2015

OUTFIT

Tjenixen på er! 
Idag är jag på suuper humör! 
Väldigt konstigt, för jag har ingen speciell anledning till att vara det egentligen :D

Skolan rullade på som vanligt, i morgon är det fredag och vi ska fira Andrea i Kokkola. 
Sedan på lördag får vi se vad som händer, är inte helt säker vad jag ska än men det lutar mot Fäboda och Kokkola. 

Nu ska jag kolla liite serier, sedan städa med mamma innan Fanny kommer hem! 
Sen ut på nån länk också.

*i brist på andra bilder får ni några konstiga och suddiga bilder av dagens klädsel. Frågade Zara om hon kunde hjälpa mig att ta bilder men nej, hon kunde inte släpa sin bak från soffan. 

...Så fråga inte hur det såg ut när jag staplade upp min gamla kamera i den höjden så att jag kunde sätta på självutlösaren. 
Jag satte den på mopedsitsen i en klädlåda. 
I klädlådan hade jag en träbit och på träbiten hade jag ändan av ett bälte. 
På bältet hade jag kameran. 
Och bilen är ju förstås en väldigt snygg bakgrund.

...Jag kände mig kreativ iaf.
xD

Hade! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar